Sunday, April 4, 2010

arinie punye xD

hey heloo yaww , bhahaha . nie first time aku buat blog . tbe2 pale otk aku ni nk buat blog , ngee . so , nak start dgn pe , lol . apebenda je yg aku tulis nie , salah ke btol . lantak arr . coz nie blog aku . ann ann ? haha . *yeah otak mereng skit (: arini cm biase arr , bangun lambat * pemalas xD . itu normal laa kan , hee . semalam elokelok da set oke nnty nk basuh kasut , buat homework , kemas bag & kemas bilik**semalam punye cite arr xD . tp haram , berjam-jam dok dpn laptop , nafsu fb,ms ngn game laa nie , haishh . ape nak jdi -,- . arini pulak keje yg aku da buat basuh kasut je , bhahaha xD . malam nie mesti and WAJIB **ta buat doose :D haha . bat homework and sewaktu dgnnye , lol . tiap tiap ari aku sunyi , coz sume org dlm uma wat keje sndiri , sedih laa jugak , daa arr malas nk pnjang citee xD yg penting malam nie aku BUSY ! byebye , assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment