Monday, April 19, 2010

tarapucca - tarapucaca **layan jea ngok . haha

hellowtellow di goreng , ** mende aku merepek nieh , haishh .
oke , hari ni mmg bengong and bengang , jam loceng tuu ade prob dgn batterynye , so , arinie aku bgun kol 11 , go to hell punye jam !!!!!!!!!! daaa~ i mean the battery , haha . bayangkan dgn baju ta gosok homework ta siap mandi pon tidak , pkol 11 tu da kire lmbat arrr . gelabah tahap gaban aku , bukan gaban ag kot , atas gaban . ape ha ? pape je arh . bangun jea aku terus terjun , ta gune tangge**katil due tingkat la ngok . yeah jadi SUPERGIRL time tuu , bhahaha . terus menggelabah masuk bilik air , dushdushdushdush**aku kalau bercakap mmg suke wat bunyik , menaip pon ea kan jelahh , haha . itu kire mandi rush arr , homework ta siap , yeah . biar jea . pastu smpai skola pegi libary , buat homework math , mane taknye mase pertame yawww . haha . yg peliknye laju jugak tgn aku menulis . bnyk kot soalan tuu . igt ape ^-^*bangge~~~ mmg sewelmewel dibuatnye ,
folio sj and buku tules punye kene siapkan haram , kehkehkeh . pastukann , lepas rehat aku sket prot yg amaaaatttt , then aziera teman aku , yg peliknye setiap kali aku sket  prot org laen yg tmnkan , mane sume bestfriend aku bile aku susa ? damnshit , tak layak panggil kawan**berterus terang arr , pastu kol 5 aku cll bapak aku , bapak aku pon amek , nk dkt kol 6 bawu smpai skolah then amek aku , time tu da ta sket perut  , haha . aku ape lagy , yahoooooooooooooooooo , folio dgn keja rumah lepas !! sbb sej akhir sekali , time tuu aku da blek umah , hahahaha , syok abes !!! 
tuu jea , ngeh3 - the end-



Lovely by ;






No comments:

Post a Comment