Tuesday, April 6, 2010

Happy Day xD


oke , arinie mmg hari bahagia laa , ngee , sukesuke . LOL . arinie kan kan . dgn bantuan ali :p aku dpt jumpe budak tuu , and bgtau semua , yeah lega gileeeee  . gembira tak terkata , tale bgtau lebey lebey soryy , course taknak org pikir ape , ngeeee . pastu aku terlmbatlah msuk bertugas , si mamat poyo tahap gaban tuu mara mara aku , ade sbb aku lmbt , mmg da lame aku bengang ngn dye , poyo gile tawu arkk , mentang mentang jaga blok uhh , kalau pndai takpe gakkk , nie daa la slalu ta msuk kelas , pastu nak bajet MT , grrr . mmber sume mmg ta puas ati ngn dye , seda laa diri tuu sikit , bega arr , balek kg arr lu tlong mak cuci kaen ke buat kueh agy bagus arr ! menyapah siall ! erghhh . lg satu cerita , berlaku pergaduhan berhampiran klas aku , aku mmg agk pntang tgk org gado , lelaki yg gado , dyorng bawak geng bole arr , kalau ta puas ati , face to  face dgn yg berkaetan laa , nk bawa geng lakk , korang poyo gile taww arkk . tuu nmenye pengecut bawa geng , mentang mentang dye sorang tkde back up , korang dtg bergeng , bole arr ! balek kampung laa ! besar mne je korang tuu , mmg bermasalh btol budak reko nie , haishh -,- tuu jeelaa aku nk siap siap gi tusyen , kalau smpat aku smbung , byebye

No comments:

Post a Comment